Kundeservice hjælpesider
Før du kontakter vores kundeservice, kan det være du kan finde svar på dit spørgsmål herunder?
Hvad er jeres smykker lavet af?
Vores smykker er designet med børn i tankerne og fremstillet af pålideligt og 100% nikkelfrit materiale hos vores betroede leverandør, som vi har samarbejdet med siden 2015. Alle smykkerne er guldbelagt med 18 karat guld. Under forgyldningen bruger vi messing, som er et økonomisk alternativ til massivt guld og sterlingsølv. Dette valg gør det muligt for os at holde priserne nede, samtidig med at vi tilbyder smykker med lækkert design og fremragende kvalitet. Desuden er messing lettere end massivt guld, hvilket gør det ideelt for målgruppen.
Jeg ønsker at returnere min ordre
Du har 30 dages returret.
1. Gå til vores returportal (Linket finder du længere ned i teksten). Hertil skal du bruge dit ordrenummer samt den e-mail som blev benyttet ved købet.
2. På returportalen vælger du hvilke smykker du ønsker at returnere, samt årsagen. (OBS! Reklamationer skal ikke sendes retur via returportalen). Herefter køber du en returlabel til DKK 50. Du vil efter købet kunne hente din returlabel som QR-kode som du blot skal fremvise på posthuset. Du kan også vælge at printe en label og påsætte på pakken.
3. Når smykkerne er pakket, sender du returpakken til os.
4. Når vi har modtaget pakken, vil vi behandle din retur hurtigst muligt. Ofte på dagen eller dagen efter hvis vi modtager den en hverdag. Pengene tilbageføres altid på det kort som blev benyttet ved købet.
Generelt om retur
Smykkerne skal altid returneres i samme stand som ved modtagelse, i original smykkeæske og uden det har været taget i brug. Vi returnerer ikke penge for tilkøbte benyttede gaveæsker og lykønskningskort. Vi bytter kun varer hvortil der kan fremvises et ordrenummer for køb og fortrydelsesfristen ikke er overskredet. Det gælder også hvis du har modtaget smykket som gave. Ordrenummeret blev sendt til den e-mail, der blev brugt ved købet. Vi modtager ikke returpakker sendt til afhentning i udleveringssteder eller pakkeshops. Returpakken skal altid sendes direkte til vores adresse via vores returportal. Det er ikke muligt at returnere i vores showroom. Har du købt dine smykker med en club deal, som udløste en gratis gave o.lign., så kontakt altid vores kundeservice inden du sender retur.
Returportal
Registrer din retur på vores returportal her.
Jeg ønsker at ombytte til andre smykker
Vi tilbyder ikke ombytning. Hvis du ønsker andre smykker, skal du returnere og få refunderet pengene. Derefter kan du foretage et nyt køb.
Jeg har en reklamation
Oplever du fejl, mangler eller andre problematikker med dine smykker eller forsendelse skal du endelig bare kontakte os med det samme. Så finder vi den bedste løsning hurtigst muligt.
Processen for reklamationer er:
1. Send en e-mail til reklamation@myy.dk
2. Skriv i emnefeltet: Reklamation + dit "ordrenummer"
3. Beskriv fejlen og vedlæg billeder til dokumentation
OBS! Det er vigtigt at du noterer dit ordrenummer, så vi kan finde frem til netop din ordre. Ordrenummeret finder du i din ordrebekræftigelse som du modtog på e-mail ved købet. Har du modtaget smykket som gave, skal du have fat i giveren som kan oplyse e-mail og ordrenummer.
Hvor bliver min pakke af?
1. Når du har lagt din ordre modtager du en ordrebekræftelse på e-mail.
2. Når vi har pakket din ordre modtager du et Track & Trace / forsendelsesnummer på e-mail.
3. Når din ordre kan afhentes i pakkeshop, er leveret hjemme/erhverv eller ligger klar i vores showroom modtager du en e-mail med afhentningsinformation.
Du kan spore din pakke/ordre med dit forsendelsesnummer her: PostNord - Track & Trace ›
Er der nogen af ovenstående mails du ikke modtager kan det skyldes at de havner i spam eller du har tastet din e-mail forkert eller din ordre ikke er gået igennem. Kontakt derfor vores kundeservice på e-mail yderligere assistance.
Hvad er jeres leveringstid?
Vores leveringstid er 1-2 hverdage til pakkeshop. Ofte er pakkerne allerede fremme dagen efter hvis du bestiller en hverdag inden kl. 13:00. Ønsker du leveret til erhverv eller privat er leveringstiden 1-3 hverdage.
Vi leverer med PostNord og leverer mandag til lørdag og afsender mandag til fredag.
Hvad er jeres leveringspriser?
Levering til pakkeshop: DKK 29
Levering til privat: DKK 49
Levering til erhverv: DKK 49
Gratis levering
Gratis levering til pakkeshop på alle ordrer over DKK 399
Altid gratis lokal afhentning i vores showroom i Aarhus C uanset ordrestørrelse.
Retur
Returpakker som skal sendes tilbage til os via vores returportal: DKK 50
Hvornår kan jeg hente min ordre bestilt til lokal afhentning?
Bestiller du til lokal afhentning modtager du en e-mail så snart din ordre er pakket og klar til afhentning. Vi kan som regel pakke den med det samme hvis du bestiller i hverdagene inden kl. 14:00.
Åbningstider for afhentning af ordrer bestilt online
Mandag: 09:00–15:00
Tirsdag: 09:00–15:00
Onsdag: 09:00–15:00
Torsdag: 09:00–15:00
Fredag: 09:00–15:00
Weekend, ferier og helligdage holder vi lukket og hygger med familien.
Afhentningsadresse
myy studio
Nørre Allé 13, Baghuset
8000 Aarhus C
Kontakt kundeservice
Kunne ovenstående 'Hjælpesider' ikke guide dig videre, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi besvarer alle henvendelser indenfor 24 timer på hverdage. Husk at notere dit ordrenummer hvis dit spørgsmål omhandler en eksisterende ordre.
E-mail
kundeservice@myy.dk
Telefon
+45 26358800
(Hverdage fra 10:00–12:00)
Du kan også sende dit spørgsmål til os via nedenstående formular.
myy studio
Nørre Allé 13, Baghuset 1. sal
8000 Aarhus C
Danmark
Kundeservice
kundeservice@myy.dk
Generelle henvendelser
Helle Weiling og Martin Weiling
hej@myy.dk
Forhandler og B2B salg
Line Kirstine
salg@myy.dk
For B2B bestillinger, klik her ›